Jag vill ha mitt körkort nu!!!

Jag hatar att åka buss! Det är så jaevla tråkigt! Det finns inget värre! Det suger så jaevla mycket!

Så nu har jag avreagerat mej lite, det fick gå ut över piss bussen istället för någon annan.
För jag är arg, ledsen och ännu mer arg på samma gång! Och det värsta är att jag vet inte varför.
Jag hatar när jag är sådär arg eller ledsen, eller båda på samma gång (!!!) men man inte vet varför, så därför blir jag ännu argare.

Jag får väl åka buss då, till sanviken, byta buss, till valbo, gå lite, vara 2 minuter, sen KANSKE bil hem, annars buss jaevel igen! Är det värt det? Jag kan ju välja mellan det eller sitta här alldeles ensam i min ensamhet.

Det blir inte så att jag åker till Jimmy iaf, för han har ju ändå inte hört av sej.
Men, nu moste jag gå och köpa cigg känner jag, innan jag blir tokig!
Tur att det finns en reserv burk med pengar, men det är Kim som får lägga tillbaka pengar i den sen för jag har inga.
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0