Kom hem då!

Jag har suttit och kikat på lägenheter i valbo nu, och har hittat en som jag verkligen vill åka och titta på!!! Jag vill visa Kim men han har ju inte kommit hem än, och kommer förmodligen inte förrns om 1 timme eller så... Typiskt när man är så värst ivrig!

Jag har precis haft mitt terapi samtal med Erica också.
Haha, vi är så jaevla nördiga.
Vilka problem vi har, och vad vi är så mycket bättre än alla andra.
Nej då, det var trevligt, var ett tag sen sist.


Ja, jag har ju iaf inte kommit igång med något av det som jag skulle göra, för jag har pratat i telefonen hela tiden.
Men nu tänkte jag börja med maten och sen städa efter att jag har vart ut och gått.
Jag har iaf pratat med Kim nu och det gick bra att vi satt här imorrn innan, så vi får väl se hur det blir. :)
Men nu börjar det iaf bli ganska kallt ute igen och solen börjar gå ner, men det gör inget, jag ska ut på prommenad iaf.

Njae, nu ska jag ta mej i kragen och sluta lata mej.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0