Kvällen.

Utdelningen gick bra, men det var tyvärr några som inte uppskattade det... Vi vart bara 6 stycken men vi fick ut en hel del ändå. Närmare 1000 stycken tyckte jag dom sa. Budskapet måste ju spridas. :)
Nu är det kväller och jag har ätit en HEL pizza, jag hade inte ätit på ett helt dygn så jag var skit hungrig. Men jag ångrade mej efter när jag var så mätt så att jag inte kunde gå. Haha! Nu sitter vi här, jag, Kim, Robin och lill Fredde... Emil och några fler (?) skulle komma också lät det som... Jag vet inte jag om dom ska dricka öl eller om det blir lugnt, jag ska vara nykter ett tag nu jag iaf. Det blev ju lite mycket i onsdags och innan det har jag druckit ganska ofta på slutet.
Ja, jag hade inte så mycket mer kul att berätta nu. Jag kanske uppdaterar senare, men det visar väl sej. Ha det så bra så länge då. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0