Linnea The Lander. ;D

Jag är så glad att vi börjat få tillbaka kontakten igen. :)
Det kan behövas någon som förstår lite bättre än dom andra nu. ;)
Och någon som jag kan leka vuxen tillsammans med. :D
Tack för all hjälp du redan gett mej.

Som ni säkert förstår så är det någonting på gång här...
Vad det är tänker jag inte säga än, även om jag bra gjärna skulle vilja.
Men det kommer ni att märka tidsnog, om jag inte hinner avslöja det innan.
Än så länge är det en massa saker som maste klaras ut innan jag säger vad det är.


Jag är så otroligt arg på dej!
Vad gör du för någonting, vad är det som har hänt med dej?
Jag som trodde att du var min bästa vän, som jag kunde prata med om allt, men tydligen inte!

Nej nu ska jag ta itu med en massa nummer.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0