Linnea.

Ja, idag har jag messat lite med Linnea, fick dock prata med pappa hennes först. :D Hehe, men det var iaf bra med henne och hon ska ju ha barn om en massa månader också, kul. :) Vi kom iaf fram till att vi skulle ta och träffas någon dag, det ska bli trevligt. :) Bara för att jag pratade med henne idag så ska jag nog äta barnmat; Slottsgryta, det åt vi alltid när vi var bakis förut. :D Haha.
Snart närsomhelst kommer dom som ska kolla på lägenheten, NERVÖS! Så jag hinner bara kasta in några ord nu, för jag hade tänkt att jag skulle försöka hinna diska innan.
Jag skriver mer sen. Hej så länge.

Tack Jimmy iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jaa åt också barnmat för någon vecka sen, tänkte på dig då när vi hade tältat och var så jävla bakis när ja spydde som fan.. När du och kim och någon till fick plocka ner tältet :P

2008-04-07 @ 23:24:27
URL: http://Linneathelander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0