Måndag.

I lördags jobbade jag över och vart kvar till halv 2, men det var bra kul iaf! ;D
När jag kom hem hade jag så OTROLIGT ont i fötterna och var trött som satan, jag slocknade nästan på engång.

Jag måste säga att jag är glad att jag ringde istället för att åka till farmor och farfar.
(Även om Pia alltid brukar ha dom bästa råden)
Men deras reaktion hade inte vart sådär jätte lätt att handskas med om jag vart på samma ställe som dom.
Självklart är det bra att dom säger som dom tycker, men lite gladare hade dom gärna fått vara.
Jaja, dom sa lycka till och så iaf, och att det nog blir kul när bäbisen väl kommer.
Det kommer iaf jag att tycka, jag längtar så MYCKET!
:)


Igår var jag och Erica ut på prommenad, eller man kanske ska kalla det safari!?
Vi såg hur många citron fjärilar som helst, plus 2 sånna dära prickiga.
En orm (tyvärr missade jag den men Erica såg den), en hårig larv, en ödla och massa fåglar.
Blåsippor och tussilaga såg vi också, det kändes jätte sommar!
Solen sken så värst så att man var jätte glad, och ännu bättre blev det när jag ÄNTLIGEN kom tillbaka till mamma igen, för där väntade älsklingen, jag har saknat honom jätte mycket i helgen!
Han hade köpt 3 tröjjor till mej, snällt va.

Jag och Kim ville grilla men ångrade oss när alla var så seg så att det han bli kallt innan.
Mikki och hennes Jimmy kom förbi och kollade på film istället.
Vägen ut, den är ju så bra! Glenn är ju så söt.
Jaja, det var skönt med en hemma kväll också, men sen slocknade jag påengång!

Den här veckan är jag ledig 3 dagar, så då kommer jag att hitta på en massa kula saker.
Jag lovar att vara bättre på att uppdatera nu när jag kommer att vara i storvik också.

Jobba nästa, hej så länge!


(Jag och Linnea ska ut på äventyr någon dag den här veckan, det ska bli kul.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0