Nervös!

Jag är så otroligt nervös för samtalet med farmor och farfar så jag har bestämt mej för att ringa istället för att åka dit.
Men jag har redan provat att ringa 2 ggr och får inget svar, dom är väl ute och går.
Det jobbigaste är att jag blir mer och mer nervös för varje gång jag inte får tag på dom.
Jag drömde att farfar skulle bli jätte arg också, så nu är jag riktigt skakig.
Men det är ju faktiskt mitt och Kims beslut, ingen annans.
Jag sov över imorse, men som tur är ringde älskling och väckte mej halv 10 så det var bara att pallra mej upp och göra i ordning frukost.
Nu ska jag och syster snart sola och träna en sväng sen ska jag äta lunch och åka iväg till jobbet.
Jag skulle kunna dö på ikväll, så nervös är jag! :D

Nej nu måste jag väl ta och ta tag i sysslorna om jag ska bli klar någon gång.
Trouble ska ut på prommenad innan han också. :)

Iaf så blir det nog bara en film när jag kommer hem ikväll, jag kommer att somna på 2 röda.

Hej på er så länge!

Kommentarer
Postat av: Erica

har en jätte bra idé... :D:D:D:D
Eller, mer som ett förslag :D Nyfiken? Kontakta mig på mob, 076-2694874 eller hem 026-35532.
Du kan även nå mig på mejlen [email protected]
Men det kan ta lite längre tid innan jag svarar där.
;)

Ring mig när du kommer hem, bejbi!

2008-04-19 @ 16:29:39
Postat av: Pia

Hej Gumman!!!

Jag tycker att du ska åka dit istället för att ringa, du kan ju ta morsan med dig.

Ha inga förväntningar på deras reaktioner, om de inte värkar så uppåt direkt så är det bara för att de är oroliga. Kom i håg att de älskar dig fast de har svårt att visa det ibland. Ge dem tid att smälta detta. Ju längre tiden går ju roligare blir det.

Många kramar från Pia

2008-04-19 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0