Nyvaken.

Vi vaknade halv 8 ungefär, och Kim har redan hunnit med att springa till bussen. Jag är fortfarande jätte trött, men det är ingen idé att jag går och lägger mej igen... Jag moste ju göra mej klar och åka ut till valbo med Trouble, ta nästa buss till gävle för lite "budskapsspridning" hehe. :D
Kim kom hem 2 inatt, så jag vet inte vad inte sen betyder för honom? Det var väl skitsamma iaf, för jag somnade typ 12, men vaknade igen kvart över 1... Dom där jaevla mardrömmarna spökar som vanligt, jag blir så less! Aldrig ska man få sova i lugn och ro utan att drömma en massa läskiga saker. Jag ringde Kim men vi la på typ på engång (Emelievarlitesur), men sen kom han hem vid 2 ju, Brat körde hem honom.

Jag moste bara säga att Trouble har blivit jätte lugn och mycket duktigare på allt nu. Det känns kul, för nu kan man tillochmed åka buss med honom utan att skämmas ihjäl. ;D <3

Solen skiner än så länge, men det blir nog snö eller regn när som helst. Det är det som är bra med att vara uppe i tid, man hinner se solen så länge den är uppe. :D

No one can get in the way of what I feel for you...
<3 (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0