Och föresten...

...Så är jag så JÄVLA trött på alla jävlar som inte har något bättre för sej än att förstöra för alla andra! Har ni inget bättre för er än att ljuga och snacka skit!? Kan ni inte bara låta alla andra vara? Jag förstår inte hur det kan vara så jävla kul att sprida ut massa falska rykten och snacka en jävla massa skit? Det bevisar ju bara att jag har ett bättre liv än er. :) Det är bara att inse, jag är bäst! ;)

En vän en vän i alla väder, en vän kan man ringa till oavsett tid eller situation... Även om man inte har hörts av på hundra år så finns den ändå alltid där för att lyssna eller stödja. En vän är någon som står för vad den tycker och kan acceptera den andra oavsett .

Tack för mej! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0