Onsdag.

Idag har det vart lugnt på jobbet men jag fick ändå för mej att jag hade jätte mycket att göra... Surisen packade på mej mer saker än jag redan hade, hon fattar ju ingenting! Jag kan inte både servera på tredje våningen och sköta konferansen på våningen längst ner i resturangen på samma gång? Knäppis. :D
Den här veckan har hittills vart en riktigt tjockis vecka, chips, godis och glass. Gott har det vart men jag vette faen om det är så smart att tjocka i sej en massa när man ska gå ned i vikt! :D Haha.
Det vart inget uppsala idag, dom åker imorgon istället och jag vet inte om jag följer med, orkar förmodligen inte, och någon crossåkning blir det inte heller eftersom det blev vinter igen. Och Håkan skulle jobba kväll.
Jag vet ju inte om det blir något stockholm på lördag nu heller, TYPISKT! Jag vill dit men den jag skulle åka med var tydligen inte så värst välkommen, och det var ju han som skulle betala åt mej. :D Haha. Nödlösningar är tillåtna.
Nu sitter jag här och har faktiskt precis ätit mat och diskat lite. (ja, jag vet, jag sa att jag inte skulle det, men jag sparde lite till honom också.) När jag är klar här så ska jag bada sen sova, jag moste ju vakna så tidigt imorgon... Jag börjar 7! 5-halv 6 någon gång får jag väl ta och kliva upp om jag ska hinna piggna på mej innan man ska åka till jobbet, så dom där slipper stå ut med mitt morgon humör.
Ingen Quiz vart det idag heller, vågar man sej dit igen efter sist? :D
Nej nu hade jag mest bara tråkiga saker att berätta om märkte jag så med risk för att vara tjatig så ska jag lägga in en liten kul grej som jag har hittat på ingen mindre än Linnea The landers blogg. ;D


Namn: Emelie Lööf.
Piercningar: Nope, men vill ha. ;D
Tatueringar: Nej men snart så.
Längd: 165
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: Ingen fin!

Är du kär i någon: Älskling!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag bor så bra här så.
Tänker du på självmord: Nej jag har det så bra så. ;)
Tycker andra att du är attraktiv: Det skulle jag väl aldrig tro.
Dricker du: Kan väl hända.
Använder du droger: Nej, och det skulle aldrig falla mej in heller.
Röker du: Tyvärr.
Vilket shampoo använder du: Olika, just nu? Sunsilk
Vilken parfym använder du: Olika, idag har jag den gröna.
Vad är du rädd för: Spindlar och höjder.
Gillar du att tvätta: Verkligen inte! Men det är kul när man väl har gjort det.
Gillar du Berg-och-dalbana: Du vet en sån där känsla när man är rädd så det är så kul!?

Senaste...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg.
Film du köpte: Det där med minnet igen ja. ;D
Låten du lyssnade på: Hårt mot hårt-Odium
Låten du hade på hjärnan: Kan det vara what hurts the most kanske?
Låten du laddade ner: !? Minnet spökar igen.
Personen du ringde: Mamma.
Tv program du tittade på: Åh nej! Jag börjar nog bli senil.
Personen du tänkte på: Jennifer.

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Vilket som.
Utnyttja någon: Emot, IBLAND! ;D
Självmord: Emot.
Teenage smoking: Varsågod.
Att använda droger: Emot
Sex före äktenskap: FÖR . ;D
Köra onykter: Emot
Förhållanden: Självklart för.

Favorit...
Mat: Sallad?
Låt: Dancing in the dark?
Sak att göra: Det man känner för.
Sport: SPORT! :)
Dryck: Loka citron.
Kläder: Mjukisbraller.
Film: Jag håller på och ändrarfavorit film för tillfället, så jag har inte bestämt någon ny än.
Bil: Volvo.

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Vem har inte?
Gråtit över en flicka: Ja, vännskap är väl aldrig smärtfritt?
Ljugit för någon: Tyvärr.
Varit i slagsmål: Inte på det sättet?
Blivit arresterad: Inte det heller.

Antal...
Gånger du varit kär: Typ 2 ggr?
Gånger ditt hjärta brustit: För många.
Hjärtan brustit på grund av dej: ?
Tjejer du kysst: Vänner. :D
Killar du kysst: Hur var det med det där nu då?
pussat: Komma ihåg!?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ingen?
Ärr du har på kroppen: Några stycken.

Ska bli skoj: Körkort!
Ska inte bli skoj: När deklarationen kommer.
Sparar till: Pengar?
Väntar på: JOBB!
Dagens dryck: Trocadero.

Senaste...
Bok du läste: Hur sverige blev en mångkultur.
Personen du fick mail av: Jimmy.
Personen du fick brev av: Jennifer.
Personen du fick sms av: Anni.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Längesen!
Saken du köpte: Räknas glass?

Vad har du gjort idag: Jobbat, åkt buss, rökt, ätit, diskat och pussats.
Var det kul: Vissa saker, men inte BUSS!

Hur tidigt stiger du upp: Halv 9?
Gillar du att slåss: Det kan ju vara bra ibland.
Vad ska du göra ikväll: Bada och sova.
Är du seriös: Det vet jag inte riktigt?
Vad är du allergisk mot: Pälsdjur, pollen och lite mot mjölk.
Var har du ont: Magen.
Använder du hårspray: Nästan aldrig.
Kan du stå på händer: En gång i tiden, men nu tror jag knappast det.
Favorit serie: One three hill

Håkan Hellström eller The Ark: Tummen ner för båda två!
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Lasse.
Salt eller socker: Socker.

Gillar du ketchup: Mm! :)
Är du glad nu: Njae, lite.
Var du glad igår: NEJ!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Jag kan inte dansa men offrar mej ibland ändå. :D
Stockholm är: Töntigt.
Göteborg är: Jag kommer tyvärr inte ihåg det heller.
Kan du sjunga: Inte för fem öre!
Mer värt än guld: Familj + (riktiga) vänner.
Spaghetti eller makaroner: Mackarones.
Ett land jag helst vill besöka: Alaska och USA



Jaja, nu ska nu inte se så mycket mer av mej idag.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0