På bättringsvägen.

Det är så skönt! Nu kan jag äntligen äta igen och jag har inte alls lika ont i magen, jag mår fortfarande illa när jag äter men det får jag stå ut med. Jag klarar ju iaf av att jobba nu, det gjorde jag inte innan.

Idag har jag jobbat, jag och Jimmy hade krig med disktanterna.
Dom behövde verkligen få höra vem det är som bestämmer. ;D Haha.
Efter det åkte jag hem, jag stannade på vägen och köpte med mej lite mat att göra i ordning.
Nu har jag lagat mat, eller den är alldeles snart klar, det står i ugnen nu, och jag har hjälpt Kim lite med disken.
Men jag diskade inte mycket alls, resten är hans, men han skulle inte diska idag sa han.
Han är på väg hem föresten, jag längtar! :)

Imorgon är sista dagen för mej den här veckan, ledig resten, så SKÖNT!
Jag är ju trött hela tiden nu mera.
Igår somnade jag på soffan hemma hos mamma, jag kunde inte hålla ögonen öppna.
Men det är rätt skönt att kunna somna när som helst, det slipper ta år innan jag somnar på kvällen.

Ikväll efter att vi har ätit så ska vi kolla på film och mysa i soffan.
Jag, Kim och Trouble.
Jag har tillochmed köpt godis och tänkte överaska älsklingen.

Nej nu ska jag plocka ihop lite här.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Viika

Hej! Är du intresserad av en ny design till bloggen? Spana in min tävling! :)

2008-04-28 @ 18:00:14
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0