Piggare.

Nu är jag piggare igen, konstigt nog... Men jag ska bara ta det lugnt ikväll iaf, febern lurar mej inte längre! ;D Jag vet att den kommer tillbaka titt som tätt, och jag har planerat att jag ska vara feber fri en hel dag innan jag tänker göra något ansträngande. :) Men det kommer iaf några på besök hit ikväll, dom kommer förmodligen att anstränga sej bra mycket mer än mej. :D Dom ska dricka öl, jag tror att det bara är jag och Kim som blir nyktra. Kim slocknade precis i sängen, han är så söt när han sover. ;) Nize kommer iaf ha Engla med sej ikväll, det blir kul. :)
Nej nu ska jag ta ett bad och snygga till mej lite, om det går ;)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0