Sista dagen.

Jag har precis kommit hem till mamma efter den sista dagen på jobbet för den här veckan. Det känns lite konstigt, men det ska bli skönt som tusan! Imorgon är det sista april och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på... Jag ska nog iaf åka och hälsa på Jennifer på dagen så får jag se vad som blir av på kvällen. Nu väntar jag på att Kim ska bli klar på jobbet så att man får träffa honom lite för ovanlighetens skull. Han har jämt så mycket för sej att det känns som om vi bara bor ihop, men det är säkert bara jag som är fjantig. Jag skulle ha övningskört med mamma också men nu skulle ju hon träna istället, TYPISKT! Jaja, jag får väl ta det någon annan dag då.

Erica frågade om jag ville följa med på bäver safari idag (?) vad nu det är... Haha, det lät lite spännande men jag avstog pga övningsköra så vart det inget av det heller, jag med min tur.

Nu förstår jag nästan inte själv längre vad jag skriver, yr i huvudet.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0