Smurf.

Blå, blå och blå! ;D Haha.
Ja, det blev inte som jag tänkt mej men jag hade trevligt endå och kul också faktiskt! Freddan och Emil var ju kvar med mej så vi har vart ut på en road tripp i stora viken. :D
Kim och Robin är ute på annat uppdrag, men Kim skulle komma hem sen, men han visste inte när han skulle komma hem... :( Men hem skulle han iaf.
Det skulle ha vart ett och ett halvt år för mej och Kim idag, eller man kanske ska säga att det är det. Det var ju inte slut så vidare länge så det känns som om man inte behöver räkna dom där veckorna som slut (?). Jag vet inte...
Min Kim. <3

Jaja, nu ska jag vara soocial ett tag innan Emil åker. Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0