Trötter.

Jag är trött, har inget vettigt att skriva men ändå gör jag det... Jag kom att tänka på hur trist det är när saker inte går som man vill! Speciellt nu när man reagerar starkare på alla känslor man har, därför är jag agressiv nu. Jag orkar inte ha ont, jag orkar inte vara sur och jag orkar inte vara känslig just nu, men vad ska man göra åt saken?

Kim ville ha hjälp att bära in våra UTEMÖBLER, varför vet jag inte, och hur dom ska få platts vet jag inte heller... Jag frågade vad han skulle in med dom och göra, och hur dom skulle få platts, till svar fick jag bara; oroa dej inte för det, jag ska ta ut dom sen igen ju! Jaha tänkte jag och fattade ingenting, bara en sån sak gör mej irriterad nu och så skulle det inte ha vart i vanliga fall. Men jag ville inte hjälpa till, inte en chans att jag tar i dom där som det är spindelnät på, jag är ju livrädd för spindlar. Han får bära själv så går jag och lägger mej istället, jag hoppas på att jag kommer att kunna sova mer i natt iaf.

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0