Trouble och Jag.

Jag skulle ha klivit upp 5 imorse för att åka ut till valbo och tvätta lite hos mamma, men efter att ha haft feber varge kväll den här helgen så hade jag självklart det nu när jag vaknade och igentligen skulle ha jobbat idag... Glöm jobbet och vila så att du blir piggare tills imorgon istället. Trouble vart kvar hemma med mej som tur är, det är ju så tråkigt att vara ensam. Men även fast jag är sjuk så måste jag och Trouble sätta oss på bussen snart, jag måste tvätta iaf, tråkigt nog...
Ikväll är det ett par som ska komma och kolla på lägenheten, så jag moste städa här också, JAG såklart. Det lät iaf som om dom hade bestämt sej redan när dom ringde och sa att dom ville komma och kolla, för dom ville ju flytta in så fort som möjligt. Hoppas vi får lägenheten i valbo snabbare vi också då, det skulle ju vara perfekt.
Som vanligt har inte jag några ciggaretter heller, så jag kommer väl att vara tokig när dom kommer. Det är verkligen inte bra! Men det där löser sej nog på något sett ska ni se. :D
Jag är redan lite aggresiv, någon verkar skita i att vi är 2 som bor här! Men men, så är det.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0