Äntligen hemma.

Jag tog en prommenad med Trouble hem från mamma, och tusan vad det blåste och regnade, jag var helt dyngsur när jag kom innanför dörren. Jag blev akut jätte sjuk också, jag kunde varken stå upp eller andas, huvudet kändes tungt som tusan och öronen värkte hur mycket som helst. Jag lagade mat men fick ta hjälp av Kim, det var helt omöjligt för att jag mådde så dåligt, jag kunde knappt äta heller när maten väl var klar, men Kim tvingade i mej så tillslut var det tomt på tallriken ändå. Sen tog jag ett varmt bad, det var hur skönt som helst, och nu mår jag mycket bättre, men jag är fortfarnde inte pigg. Jag tänkte alldeles snart ta tag i disken och det för att sen sätta på en film, det är ju verkligen sånt väder nu. Jag skulle vilja ha en stickad jätte stor tröja att mysa i framför tven, och att Kim kom hem och gjorde mej och Trouble sällskap. Men det dröjer nog inte allt för länge innan han kommer som tur är.

Tänk er, nybakde bullar, glass, en massa godis och chips, det skulle inte sitta helt fel nu det. Kladdkaka skulle vara gott det också, och max, och allt som är onyttigt. :)



Inte min smak på godis men det var ju godis iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0