Äntligen klar.

Då blev jag precis klar med allt jag haft att göra idag, har precis dammsugit upp dom sista dammtrollen från golvet i "mitt" rum hos mamma. Som jag sagt så ska ju Martin bo där i helgen och jag hade inte direkt ordning därinne innan... Han skulle ha kommit imorgo men kom idag istället så det blev ju extra stressigt.
Jag har vart upp i Mackan och Cattis nya lägenhet, den var jätte fin. :) Men vi hade ju jätte bråttom att hinna med att handla, städa och möta upp våra gäster¨, så vi han inte vara där någe länge. Inte jag iaf, Kim har ju vart där tidigare idag också.
Just nu sitter jag ensam hos mamma, inte äns Trouble är här, jag väntar på att Kim ska komma och hämta upp mej, vilket han ska göra när som helst, jag är egentligen sugen på en prommenad men har för mycket att bära på...

Nej en massa strunt som kommer upp som vanligt, inget intressant för er.
Jag ska nog gå ut och börja promenera bara för att se hur långt jag hinner innan Kim kommer.
Hej på er.

I helgen kommer jag att ha fullt upp, har förmodligen inte tid att uppdatera alls, så bli inte rädd att jag försvunnit eller något, jag dyker upp så fort tiden räcker till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0