Äntligen!

Först vill jag be om ursäkt för att gårdagens inlägg lät bra mycket värre än det var. Men det är kul att du bryr dej Pia. :) Jag fick tillsist rätt trevligt ändå, men trött är jag idag. Martin tog handt om diskning och undanplockning av flaskor och så, själv behövde jag bara dammsuga, eller jag ville dammsuga...

Nu sitter jag här, efter en lång dag och väntar på att maten ska bli klar. Vi har vart i hedesunda och käkat på pizzerian och sen åkte vi runt och kikade lite, vi fick ut lite blad också, men det var ju iofs det som var meningen med hela resan. :D Sen hämtade vi Trouble och åkte ut till en stor åker och busade med honom i regnet, han fick springa av sej rejält så nu ligger han och snarkar nedbäddad i sin säng. :) Sötnosen min. Vi har hyrt 2 filmer som vi ska titta på, det blir med andra ord en lugn kväll, otroligt efterlängtad! Till middag blir det kyckling, grillat kött och potatis med sås, jag tänkte skära upp lite morötter också för det är jag sugen på. Idag är det bara jag, Kim, Martin och bror, det känns skönt med tanke på att jag skulle kunna somna vilken sekund som helst. Jag har inte kunnat sovit så bra inatt och hoppas på att få ta igen det ikväll.


Det här är inte kul, jag är ledsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0