Bada.

Ja, med tanke på att jag tagit mej hem till Kim nu,
och att det tydligen skulle ta längre tid innan han kom  hem ändå,
så funderar jag på att sysselsätta mej med att bada så länge...
Det är typiskt, så himla oväntat (eller inte).

Jag och Trouble har iaf bäddat rent i sängen, så han har redan legat där ett tag, men nu ligger han neranför soffan och snarkar. Han är verkligen världens lataste hund. Vi skulle gå hem till Kim, men jag kom inte längre än till andra sidan vägen där mamma bor innan han vägrade att gå längre... Mamma fick helt enkelt skjutsa oss, Trouble var nöjd och vi kom visserligen hit tidigare än väntat. ;D Jag tror att det kan ha att göra med att han växer mycket nu, att det är därför som han är så lat och stel hela tiden. För när man väl är ute med honom så är det full fart om han får springa lös.

Jag är rätt trött, har aningen ont i huvudet och kan ana lite feber.
Syster hade fått feber nu på kvällen efter allt crossåkande så det är väl på gång för mej också,
snälla jag vill inte bli sjuk nu!


Hej på er, nu ska jag inte tråka ut er mer idag.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0