Bortskämda jävlar!

Jag håller just nu på och lagar mat, och är fly förbannad på mina bortskämda jäkla syskon! Dom kan för fan inte ens plocka undan efter sej... Varje dag den här veckan har jag fått skrubbat hela köket efter att dom har lagat mat bara till sej själva, eller efter att dom har gjort mackor eller liknande. Det finns en diskmaskin men den används tamejtusan inte! Jag får skrubba, städa av och plocka in i maskinen innan jag äntligen kan börja laga mat, åt hela hushållet, inte bara åt mej själv, jag blir tokig! Om inte dom börjar hjälpa till, eller åtminstone plocka undan efter sej själva så kommer det att vara världskrig här hemma innan den här veckan är slut, det vill jag lova!

Jag har kommit hem från mitt äventyr med Karro och Xander på köpis, jag är helt slut nu. :) X var jätte trött och ville inte göra mycket som Karro så åt honom men det gick bra ändå. Vi lekte lite i lekplattsen och kollade på en massa kläder och grejer.
Jag har lärt mej att köra den där vagnen nu iaf, jag som har vart så emot 3hjuliga vagnar överväger faktiskt att köpa en själv nu. :D Haha, men jag tycker inte att dom är någe vidare fin måste jag säga, och dom är lite låga... Kim vill inte att vagnen ska bli för liten, och med tanke på att det inte är bara jag som ska använda vagnen, utan även han också, så måste ju han få vara med och tycka till. :)

Med tanke på Kim så kommer han snart hem. :) Men bion idag blev inställd, vi ska vänta tills det finns lite bättre plattser istället. Det kanske blir en film hemma eller något istället? Det visar sej. Jaja, nog om mitt tjat som är obetydligt för er. :D

Magen växer iaf, bild är på G, men jag måste ta hjälp av någon som kan knäppa den först. :) Det får nog bli en tripp till Pia någon dag, hon är jätte duktig på att knäppa kort, och hon kan göra dom mest otroliga sakerna med sin super kamera hon har. :) Inte nog med det så vill hon knäppa också, så det är ju perfekt! :)


Kommentarer
Postat av: Karolin

Tack för ett jättemysig dag Gumman . Pussa på stormagen från mig !

2008-08-28 @ 09:45:01
URL: http://karolinwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0