Crusing i gävle.

Jajjemen, det är ju som sagt crusing i gävle och jag ska dit.
Jag vet bara inte med vem än, eller när... Förmodligen blir det en sväng med mamma och Trouble, men då måste jag följa med till Maja och fika sen och det vettefan om jag orkar. :D Vi får se hur jag gör.

Jag och Lisa har haft hemmaspa. ;D
Vi badade, bastade, gjorde peeling och en massa annat som hör dit. :) Vi började vid 3 och nu har jag precis blivit klar, men då har vi ju sminkat oss och gjort oss i ordning för kvällen också. Det är kul att ta tid på sej ibland. Och ändå ser jag bara vanlig ut, men jag har dragit till med lite raggarfrilla iaf, luggen står. :D Vi har även lekt lite fotomodell, här kommer resultatet. :D Haha!


Magen först! ;D Haha!



Haha, 2 tjockisar, vilken jävla bild! ;D



Mina älsklingar ska också få vara med. <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0