En prinsessas dagbok.

Jag och syrran gick upp till köpis, jag handlade glass, choklad och chips, helt enkelt allt jag var sugen på, men konstigt nog var jag inte alls lika sugen när jag kom hem längre... (?) Jag åt lite glass, några chips och någon ruta choklad men har bra mycket mer än hälften kvar, suget försvann iaf. :)
Det blev film iaf, en prinsessas dagbok, HAHA! Jag har inte sett den på jag vet inte hur länge, men det var kul, den är ju inte allt för dålig.
Kim ringde nyss och sa god natt och jag funderar på att gå och lägga mej nu jag också. Jag ska försöka ta mej upp i tid imorgon så att jag hinner göra mej klar och ta ut Trouble en sväng innan jag ska iväg på annat uppdrag. :D Haha.
Karro ringde mej och frågade om jag ville hitta på något imorgon, och varför inte? Jag gör mer än gärna något annat än att bara sitta hemma hela dagarna helt ensam. Det ska bli kul. :)

Nej jag ska väl hoppa i säng nu antar jag.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0