Ensam med Trouble.

Jag ska inte klaga, för jag har ju Trouble... Dessvärre avskyr han regn och vill inte gärna ta en prommenad i det här vädret, jag hade tyckt att det var rätt skönt, bättre än att bara sitta här alldeles ensam. Mamma och systrarna har åkt till Marina, dom ska sova där inatt allihop, så jag och Trouble blev ensama kvar. Kim och bror är ute med Robin på en massa uppdrag, men Kim skulle snart hämta upp mej och Trouble för att åka  och käka, jag är hungrig som tusan...
Fan att jag inte har någonting att göra, snart tvingar jag ut Trouble i regnet ändå och promenerar in till gävle och tar en sväng runt CF, inte för att jag förstår varför folk ska ta med hundarna dit för, men en kortis skadar ju inte. ?

Föresten så hade Pia med sej ett babygym till mej, hon hade fått det av Erica och Honken som inte hade någon användning för det längre, deras barn har ju blivit lite för stora för det nu. :D  Tack! En sak mindre på inköpslistan. :)
Jag och Pia ska fördendelen ut i skogen och plocka svamp någon dag, Trouble ska också få följa med, det ska bli jätte skönt att koma ut i skogen lite, det var ett tag sen.

Nej nu tråkar jag bara ut er, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0