Foglossning.

Det blev sent igår, även fast jag gick och la mej så kunde jag inte somna, dels för att jag hade sån jäkla foglossning... Men jag har fått ett knep ev Cattis mamma, jag skulle ha en kudde mellan benen, och tack för det! Det funkade efter ett tag och till slut somnade jag.
Jag klev upp vid 10 idag (sömntuta, jag vet), märkte att Kim inte var hemma, tvingade upp Trouble från sängen och gick ut med honom... Det var inte vad han ville kan jag ju säga, men när han fick syn på min bil på parkeringen piggnade han till, han vet att Kim åker i antigen den eller hans egen, och efter att ha saknat honom så värst så förstod Trouble att han hade kommit hem nu... Jag hittade Kim i bilen, avdäckad, stackarn var så trött i morse när han kom från jobbet att han somnat i bilen! Jag väckte upp honom och fick med mej honom in, jag gjorde i ordning lite varm chocklad med grädde och scones som vi åt innan Kim och Trouble slocknade igen. Nu ligger dom tätt intill varandra här på soffan inlindad i ett täcke och snarkar, dom är så söta. :) ♥

Själv hade jag tänkt kika på "hur man blir av med en kille på 10 dagar", det var ett bra tag sen sit, och jag kommer faktiskt intte äns ihåg om den är värd att se eller inte, det blir spännande...



Jag är en riktig film människa tror jag. :D


Senare tänkte jag tvinga med mamma ut på prommenad med busen, det får bli i någon skog som inte är björnvänlig, både han och jag behöver få springa av oss en hel del. :)
Sen har vi som sagt kvar att boka tvätt tid och göra min vecko städning om jag får bort alla sängar och madrasser idag vill säga, det blir lite svårt annars.

Kommentarer
Postat av: a

jag läser din blogg dagligen, har fasnat för den även om jag inte känner dig :)

men nu har jag inte hängt med här .. hur är det mellan dig&kim? blir det n¨gon flytt för dig? =/

jag beundrar dig som människa, att du verkar ta allting så lätt.. och att du älskar din hund över allt annat =) hadebra!

2008-08-13 @ 15:51:38
Postat av: Emelie

Jag vet inte riktigt själv hur det är mellan mej och Kim, men det känns bra... Men jag ska flytta som det ser ut nu iaf, men jag vet inte vart eller när än, jag jobbar på det. Hade jag fått välja så hade allt vart bra mellan oss iaf, att vi kunde vara tillsammans ocg fortfarande bo tillsammans. Men hur som helst så vet jag inte, det visar väl sej så småning om.

Min hund är min absolut bästa vän, han finns alltid här för mej och håller mej sällskap, utan honom hade allt vart så mycket svårare. Ha det bra du cokså. :)

2008-08-13 @ 16:45:44
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0