Fredag.

Jag och Kim var ju hem till Håkan och Sofie och kikade på hundvalpar igår, och dom var så otroligt söta att jag inte visste vad jag skulle ta mej till. :D Jag hade minst en valp i knät hela tiden, och dom bet, pussades, busade och skällde. Jag hade kunnat kidnappa allihopa och ta med mej dom hem. :)
Det var självklart trevligt att träffa Håkan också, det blir inte av så ofta så det var på tiden.

Sen hamnade vi i soffan hos mamma, vi åt lite grann och sen bar det av ut på lite prommenad. Det behövdes kan jag ju säga. :) Både maten och prommenaden, hehe.

Idag hade jag tänkt hälsa på Pia men jag vet inte hur det vart med det.? Mamma åkte bort och jag orkar inte gå hela vägen så det får nog bli någon annan dag istället.

Nej nu ska jag stoppa i mej någonting och sen göra mej i ordning.
Hej så länge.


Bråkstaken. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0