Frukost?

Jag vaknade vid 7 tiden när Kim kom från jobbet, sen dess har jag bara halvsovit, legat och tittat på honom och gosats i hans famn. :) Han har sovit men ändå tog det äända tills nu uingefär som jag tog mej upp ur sängen... Det är så svårt att kliva upp när han ligger där och är så gosig. Syster tog precis cykeln och trampade hem och Trouble är fortfarande inte riktigt vaken, om ca 10 minuter gissar jag på att han vill gå ut och kissa och då är jag redo. :) Jag funderar bara på om det verkligen är någon mening med att äta frukost nu när man borde äta lunch, det borde ju vara bättre att ta lunchen på engång istället för att skjuta fram hela dagens måltider för att man var för slö för att ta sej upp i tid?

Det var några som tog åt sej av mitt inlägg igår, och visst kanske inte ni menar något illa och det är kanske jag som tar åt mej för mycket som ni säger, men ni ska veta att det är mitt barn det här handlar om! Jag menar bara att vill ni prata med mej om min graviditet så får ni självklart göra det, om ni utelämnar att jämföra mej med någon annan och inte berättar för mej vem som har finast mage mm, det här är en känslig sak för mej!
Och sen fanns det en som vart i ungefär samma sits, och gtack för att du förstår! :)

Håll dej borta från vårat liv! Vi vill inte ha med dej att göra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0