Garaget.

Vi var i garaget hela dagen igår, men bilarna är klara nu. Jag och Trouble åkte hem tidigare än dom andra, Linnea kom och hälsade på. Vi gjorde inte så mycket, satt mest och pratade, sen följde vi med och åkte fram och tillbaka till Martin... Jag var så trött på vägen hem att det inte var långt ifrån att jag somnade. Väl hemma runt 11 kastade vi oss i säng, men som vanligt somnade inte jag förrän efter 4 någon gång. När jag låg ner fick jag knappt någon luft, magen kändes jätte tung och spänd. :D Nu börjar det kännas att man är gravid, magen är liksom i vägen och då har jag inte hunnit få någon stor mage än.

Nu sitter jag mest och väntar på att orka göra mej i ordning, Trouble sover som en stock och Martin duschar eller något... Kim är ju på jobbet och kommer inte hem än på ett tag. Jag och mamma ska iaf åka och besikta min bil vid 2 tiden, men det är ca 2 timar dit, vad ska jag göra så länge då? Jag får hitta på något.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men det visar väl sej. Jag måste säga att jag är dålig på att skriva nu när det är så varmt, inga bra ideér och inte ett dugg bra på att sätta ihop en rolig text. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0