Go och glad.

Äntligen har humöret kommit tillbaka, det är så otroligt tråkigt att gå runt och vara arg för jämnan. Idag har vi varit och handlat inför helgen och sen har jag diskat, städat och plockat lite... Nu har vi en massa sopor att ta ut när vi ska åka och handla om ett tag. Den här gången ska vi handla mat, jag ska göra tacos ikväll. Till lunch åt vi rester från gårdagens lunch, köttbullar i tomatsås med makaroner, riktig vardags mat. Det ska bli gott med tacos ikväll!

Förtillfället är Robin och Jesefin, och Peter här, Kim är mest upptagen med att leka med Trouble och dom andra med att titta på. :) Själv hade jag tänkt slutföra städningen när dom åkt, innan jag börjar med maten, jag ska bara dammsuga vardagsrummet och sen torka golven överallt. Jag hade tänkt att sätta Kim på att skruva upp en hängare och ett nyckelskåp också. Det ska bli skönt att få det gjort iaf.


Nej nu ska vi åka och handla, hej på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0