God natt.

Nu har jag bäddat ner mej i sängen, skrivit ett god natt sms till Kim och tänkte bara uppdatera lite fort innan jag slår på en film att somna til. :)
Kim hämtade upp mej och Trouble vid 9, vi åkte till honom och slocknade i soffan. Haha, det var mysigt men inte alls vad som var planerat... Jaja, nu har jag kommit hem, tvättat bort smink och allt annat som hör till kvällen. Nu saknar jag bara Trouble som bäddat ner sej hos mamma, och Kim som är ute på annat uppdrag.

Imogon ska jag gå upp kl 8 för att åka och flytt städa, sen efter det så ska jag och Kim hitta på något roligt med Trouble. :D Jag komer nog att ha fullt upp hela dagen så vi får se om jag hinner uppdatera någonting. Hur som helst så är jag säker på att det kommer att bli en toppen dag imorgon. :)

God natt gott folk, jag är så trött att jag tror jag skippar filmen nu.
Hej på er.


(Fråga inte vad jag gö för min...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0