Grannarna är inte nöjd...

Jag träffade en granne utanför nu, hon berättade att sist det var fest här hade ingen i hela huset kunnat somna förrän halv 6 på morgonen när folket gick... Jag förstår dom verkligen, jag var minst lika irriterad själv den dagen! Men, som tur är var dom inte arg, dom ville bara säga till så att det kan gå lite lugnare till nästa gång.

Jag har precis vart på CF med Mikki och Sandra, det var ingen höjdare alls... Hoppas det blir bättre imorgon om det blir öltält med Kim och Robin. Då sitter man ner, lyssnar på musik och dricker cola eller något. :) Jag hoppas faktiskt på att det blir lite partaj, jag kan ju bara åka hem om jag inte trivs.

Jag hade fått en jätte trevlig kommentar, jag vet inte från vem, men det värmde... Jag som känner att jag inte försöker tillräckligt och blir förbannad på mej själv, då är det skönt att höra att någon tycker att det verkar som om jag infinner mej i det mesta mm. Tack!

Jag är hemma nu, ensam, inte äns Trouble är hemma... Jag saknar min vovve och Kim, dom kommer snart men det känns så konstigt att vara här och veta att jag snart ska flytta, att det är slut och att jag inte är en del av honom längre. Jag känner mej så otroligt ensam, vad ska jag göra utan honom liksom, det är tur att bäbisen snart kommer och att jag har Trouble som håller mej sällskap varje dag, min bästa vän! ♥



"Mina" pojkar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0