Grattis Lisa!

Syster fyller 15 år idag. :D GRATTIS!


Jag har precis gjort en jätte jobbig grej, jag har "startat" med flytten, vi får se hur det går, det lät inget vidare bra.
Jag fick hjälp av en bekant också, ännu svårare.
Jag kan ju inte mer än hoppas på att det löser sej, jag klarar inte av att flytta hem igen.
När man har bott hemmifrån engång så vill man nog aldrig flytta tillbaka.
Inte jag iaf...

Jag orkar inte, det här suger, det är så jävla värdelöst!







Jag har vaknat och tagit mej ur sängen, trotts min natt utan sömn... Jag har inte sovit en blund tror jag, jag har vart så otroligt ledsen, som tur är har jag haft Kim vid min sida som legat och hållt om mej hela natten. Mina ögon är helt uppsvälda och näsan är helt täppt, typiskt!
Jag ska snart väcka Kim, vi ska åka till syrran och käka tårta, men innan jag väcker honom så ska jag duscha.
Senare idag har jag ingen aning om vad som händer, jag hoppas iaf på att det blir ett tält senare i kväll, det skulle vara skönt att göra något istället för att bara sitta hemma och deppa. Kim hade helt glömt bort att vi hade pratat om att åka in överhuvudtaget, men vi får väl se. Chanserna ligger väl inte på topp med tanke på att Kim hatar CF mer än jag gör, det är för mycket folk och för mycket av fel folk. :D
Jag funderar på att krypa ner i sängen med honom några minuter innan jag hoppar in i duschen. Jag vill att allting ska bli bra igen!     

Hur som helst, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0