Händig.

Till lunch gjorde jag pyttipanna, dessvärre tar det ca 1 timme för mej att äta den maten med tanke på att jag bara äter potatisen, allt annat petar jag bort och det är en aning pilligt. Inte min favorit direkt, men det går snabbt och vi hade hur mycket som helst hemma.
Jag har diskat och städat upp i köket, bakat både rulltårta och chocklad muffins. :) Jag hade slut på vetemjöl och fick pröva med fullkornsvetemjöl istället, rulltårtan vart iaf god men muffinsen har jag inte hunnit smaka än. Jag hoppas på ett bra resultat iaf, fast jag kan ana att det blir lite torrt.
Jag tänkte göra lite scones senare också, men mjölet tog slut så jag får försöka skrapa ihop lite små pengar och ta och handla nytt, annars får jag vänta tills imorgon med det... Men det vore riktigt gott med nybakade scones ikväll. :D Haha.

Jag tänkte ta ut Trouble på en prommenad nu, sen skulle jag kanske ta med honom ut i skogen med mamma efter hennes träning, men vi får se om hon orkar då. :) Hoppas, jag skulle vilja röra lite på mej. :)
Jaja, ha en bra kväll, jag slänger säkert in något inlägg senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0