Här är det fullt hus.

S80 gick inte igenom besiktningen... Vi fick en 2:a, men det var bara handbromsen som ska spännas och det är ju fort gjort. Jag hade nästan räknat med att vi skulle få en anmärkning på det. Jaja, jag och mamma begav oss till ÖB iaf, hon handlade lite små grojor medans jag mest gick och tittade, jag börjar tröttna ordentligt på att vara pank! Hoppas jag får svar från det där jobbet någon gång... Det är så tråkigt att gå och vänta.

Jag vet inte hur kvällen blir, men jag har en känsla av att det blir en massa strul. Inte nog med att vi redan har en inneboende så känns det som om vi har folk här som festar för jämnan. Inte gör det mej någonting egentligen, men när jag inte får sova eller ens vara med och ta beslutet om att det ska komma några hit och ta någon öl så blir jag less. Inte en lugn kväll sen i måndags förutom igår, och den var stressig ändå, jag blir stressad av bara tanken. Det betyder ju att jag har en hel del disk och städning att ta itu med imorgon och det var inte mina planer från början. Självklart så måste man ju diska varje dag ändå, men massa glas med alkohol skvättar kvar är inte det roligaste att stå med, allra helst när man har så mycket att plocka med varje dag ändå.
Vi får helt enkelt se hur det blir, jag har iaf ingen lust att leka städerska när jag egentligen inte orkar ha några här förtillfället.

Nej nu tror jag att jag ska ta och ringa Karro och Mikki, bara för att säga hej.

Kommentarer
Postat av: Pia

Men Hallååååå Em



Läs ditt inlägg en gång till o låtsas att det är nån annan som skulle ha skrivit det. TÄNK TÄNK Du är värd mycket mer än detta. kram pia

2008-08-02 @ 01:39:21
Postat av: Pia

Hallå Hallå Emelies kompisar!!!!



Har ni ingen komentar till hur hon låter sig behandlas.



Em kom i håg att du är bäst. Kram Pia





Nä nu måste jag nog gå o lägga mig innan ilskan rinner över.

2008-08-02 @ 01:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0