Hemma igen.

Ja, då var vi hemma igen.
Trouble var hur duktig som helst, och han tyckte att det var jätte kul att gå omkring inne i stan nu. Det fanns så himla mycket att titta på, och för den delen så älskar han bilar, och han tycker minst lika mycket om bilar med raggarmusik, han blir glad då. :)
Jag och mamma gick bara runt en snabb sväng innan vi gick tillbaka till bilen. Vi åkte och käkade på sos kiosken och sen åkte vi och tankade innan vi styrde hemmåt... Nu har vi precis kommit hem, men ska snart ut på en liten kvälls prommenad med Trouble innan vi ska krypa ner i soffan och kika på film. :)

Jag träffade på Martin och Bettan inne i stan.
Jag blev jätte glad när jag såg dom, det var så himla längesen man träffade dom. Trouble blev också glad, så glad att han spillde ut Martins wiskey över honom när han skulle klättra och pussas. :D Dom kände lite på min mage och vi pratade lite snabbt, vi stog mitt i ett övergångsställe så vi stod inte så smart för att ha något längre samtal. Vi sa hejdå och gick.

Just nu saknar jag Kim så otroligt mycket!
Men jag hoppas att han har jätte kul där borta. Han var rätt full när jag pratade med honom sist, och jag kan ju inte låta bli att bli orolig då. Men det går nog så bra så, Kim brukar vara bra på att hålla reda på sej själv nu för tiden. :D
Jaja, det hade iaf inte suttit fel att ha någon att krypa ner hos i sängen när det är dags att sova, men jag antar att jag får ta det imorgon istället.

Nej nu ska jag kramas lite med Trouble.
Hej på er och god natt!


Min älskling när han prommenad strejkar, prova att få honom att följa med när han väl bestämt sej för att inte gå längre. :D Haha.
(Han har nosgrimma bara för att han är hemskt stark och drar i kopplet, han är inte elak. Så ni som trodde att man använder nosgrimma för att hunden är elak vet nu den rätta anledningen. För de hundar som är elak och bits brukar man använda munkorg, INTE nosgrimma, för den har ingen funktion som gör att hunden inte kan bita.)

Kommentarer
Postat av: nize

Är Devil å han släkt ? Nee dom är vell aldrig lika i beteende haha ;D

2008-08-31 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0