Hopplöst.

Jag har fortfarnde inte hunnit se klart på filmen...
Jag försöker föra en diskussion med någon som vägrar förstå mej rätt, allt jag säger missuppfattas eller förvärras, det känns ganska meningslöst att fortsätta den här diskussionen, men vi får väl se vad som händer.

Det sparkar på i magen som vanligt och snart går jag in i vecka 22...
Uträkning utgår från dagens datum: Ons 13 aug 2008.
Din graviditet startade Fre 21 mar 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 4 apr 2008 (ägglossningen).
 
Du har gått 145 fulla dagar av 280 (52%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 5 fulla dagar(v20+5).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 25 dec 2008
Du har 135 dagar kvar till förlossning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0