I väntans tider...

Martin och Trouble är ute på prommenad, så jag och magen sitter här ensam och väntar på bättre tider. Jag tänkte ringa och väcka mamma klockan halv 2 så det är ju inte allt för lång tid kvar...
Kim hörde av sej nu iaf, dom hade jätte mycket på jobbet och hade varken hunnit äta eller gå på toa sen dom började klockan 6 imorse. Egentligen hade dom inte tid att ta rast nu heller, men dom var tvungna att äta lite så då passade Kim på att ringa till mej samtidigt. :)
Trouble kom hem nu också, så lite sällskap fick vi, jag och magen. Martin gick igen, han skulle till spar och handla något, vad vet jag inte...
Hehe, han är så söt Trouble, han ligger helt utslagen på golvet och andas som en tok, efter att ha vart ute i ca 40 minuter bara. Han har nog lekt med sitt rep i hundgården. Min bästa vän. ♥    
Mamma ringde nu, hon var redan vaken och hade vart det ett litet tag. Hon jobbar natt så jag trodde att hon skulle sova längre, för det brukar hon göra. Jaja, hur som helst så skulle hon bara göra sej i ordning sen tänkte vi åka in till ÖB, rusta eller dollar store och kika lite, dom är så roliga dom där fynd affärerna. :)
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0