Innelåst hemma hos mej själv.

Jag bad Jimmy ringa min mobil som jag upptäckte att jag tappat bort, jag hörde den inte alls men enligt honom gick det flera signaler... Kim måste ha fått med sej både min och hans telefon, hur vet jag inte men jag vet att han även har min nyckel. Alltså är jag helt låst, jag kan varken ringa eller gå ut med mej själv eller ens med Trouble. Visst Trouble föredrar att stanna inne i det här vädret men han måste ju ändå ut, kanske inte just precis nu, men aldeles snart. För den delen hade jag tänkt rinnga för att att säga hur sugen jag är på godis också, men det blir inget av med det. Det går inte.

Jag har iaf diskat nu, och torkat av spisen, det är skönt att ha det gjort så att man slipper ställa sej med det precis när jag ska laga middag sen. Jag tror att det blir hemmagjord pizza faktiskt, men det beror på helt när Kim kommer hem, blir det försent så orkar inte jag hålla på med det, då får det bli något enklare. Hur som helst så börjar jag bli hungrig nu, riktigt hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0