Inte min "weekend".

Jag har inte gått utanför dörren sen i torsdags, förutom att ta ut Trouble såklart, och plus att vi var ut och åt, fredag och lördag kväll, men sen var vi hem påengång igen... Jag har legat i soffan och inte gjort någonting hela dagarna, jag är inte särskilt pigg.
Trouble fick vara med Adam igår tills idag, vad jag saknade någon att lata mej med... Men Trouble fick ha kul iaf, det behövdes nu när jag var så nere. Inte nog med det så leker han med bror nu, vi är och hälsar på hos mamma, eller vad man ska kalla det.

Jag har ingenting speciellt att skriva, mitt humör är fortfarande inte på topp, tyvärr. Men det blir nog bara tråkigt för er att läsa på mina klagomål hit och dit... Jag återkommer när jag är på bättre humör och har något kul att skriva.
Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0