Inte nöjd.

Ja som jag sa tidigare så är mina kläder antigen för stora eller för små, inget passar känns det som... Jag var och skulle byta Bhn men den fanns inte i min storlek såklart, så jag gick hem med pengarna tillbaka istället.
När mamma kom hem så satt jag och grät för att syrran vägrade hjälpa mej att komma på vad jag skulle ha på mej och för att jag inte har något som passar längre, så jag fick en liten slant av henne så att jag kan köpa en tröja iaf. Tack mamma! :)

Men nu sitter jag här i mina mjukisbyxor och ett linne, jag laddar för den kommande prommenaden med Trouble. Och ja, jag tänker inte byta om heller, fast att det är fredag, jag ska vara tråkig med tanke på att jag inte har mycket annat att välja på.
Nu vill han gå, jag också, vi ska gå till Kim, det är mat på G och både jag och Trouble saknar honom. :) <3 (L)

Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Nize

Du! kolla barnlycka.se ;P Hör av dig någon dag om hundarna ska leka lite

2008-08-30 @ 08:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0