Jag är huslig. :)

Jag fick en jätte fin kommentar, det finns de som tror på mej ändå, det gillar jag. :)
Det är inte många som kommenterar min blogg, så sätt igång och skriv något när ni ändå är inne och läser.

Jag och syster har gjort pannkakor, vanliga och fläskpannkaka till Kim, jag tycker inte om det så han får ta med det i matlådan imorgon eller nått. :) Jag har också bakat scones, hur gott som helst blev det, men nu är jag mätt som tusan och orkar inte röra mej en meter på ett tag... Imorgon blir det köttbullar, potatis och brunsås till lunch, sen hade jag tänkt att kasta ihop en kladdkaka också, om jag är sugen på det då förståss. :D
Nu har syrran precis åkt och jag tittar på film med Trouble, allt är diskat och klart, skönt som tusan. Nu är det bara att ta ut Trouble på en sista runda och gå och lägga sej, men först ska jag se klart filmen. Men jag måste då säga att det är hus skönt som helst att vara klar med allt och lite till. :) Imorgon ska jag gå upp när Kim kommer från jobbet, då ska jag äta frukost med honom och sen krypa ner med honom ett tag innan jag springer till tvättstugan och bokar tvätt tid, helst av allt så skulle jag vilja göra min vanliga vecka städning imorgon också, men det kan bli svårt med tanke på alla 12 sängar, madrasser, täcken och kuddar som just nu står där de får platts... Jag kan ju inte bära ner dom i källaren själv, men har jag tur så lyckas jag övertala Kim att bära ner det i källaren innan han åker till jobbet, då har jag ju hela eftermiddagen på mej att städa sen. Jaja, det där skiter väl ni i. :D Haha!




Never been kissed, på 3an nu.

Kommentarer
Postat av: BajsMalin

Okejdå, jag hittade dig precis NU! eller ja.. för ca 6 minuter sedan :P Jag visste inte att du väntade knodd, och med Kim?! Tur att man ska flytta tillbaka till valbo snart så att man får grepp om saker som händer :P Lycka till lillpuman! :)

2008-08-20 @ 00:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0