Jag är så JÄVLA arg!

Jag har en vän, som är 1 år yngre än mej, hon blev gravid och trodde att hon var i vecka 12, hon ville behålla barnet men inte hennes kille... Om hon skulle välja att behålla barnet så ville inte han vara tillsammans med henne längre, och då ska ni vet att dom vart tillsammans i ca 3-4 år. Inte bara han var på och puschade henne till en abort, utan även hennes vänner, så hon bestämde sej, hon orkade inte med att ingen stöttade henne till att behålla barnet. Det visade sej att hon inte var i vecka 12, utan 17, alltså precis på gränsen till att få göra en abort. Hon fick även veta att barnet i hennes  mage var en liten kille. Dom fick sätta igång henne så att hon fick genomgå en förlossning, hon fick alltså föda ut barnet, som var lika stor som en hand ungefär, barnet hade ju såklart armar och ben och jag har fått sett kort på den där lilla, lilla killen... Nu mår hon så dåligt att hon inte vet vart hon ska ta vägen, hon har gråtit nästan hela tiden sen aborten och ångrar sej som tusan. Jag grät när jag fick höra det här och jag tycker så synd om henne, vad ska man göra liksom... ?
Nu ångrar sej killen hennes också, och självklart var det förvirrande för honom, men får jag säga vad jag tycker så känner jag att han borde ha tänkt efter en extra gång innan han gjorde sitt val.

Kommentarer
Postat av: ewa

Stackars tjej....tänk OM hon inte skulle kunna får barn i framtiden =( jag tycker de är bra att sakffa barn tidigt, jag var 19 när jag blev me danne....nu har vi 3 stora barn och och mange och jag är inte "jätte" gamla....tycker vi iaf. vi har fortfarande ork att ha kul

2008-08-14 @ 19:24:16
Postat av: Emelie

Ja, jag håller med... Nu för tiden verkar alla skaffa barn när dom är 30+, jag tycker synd om barnen om föräldrarna är lika gammal som de andra barnens mormor eller liknande. Jag har alltid sagt att jag ska ha barn innan 20, och nu blir det så, jag hinner precis fylla 19, så förhoppningsvis kommer jag också att ha både tid och ork till att ha kul. Folk säger att livet tar slut när man skaffar barn, jag säger snarare att livet börjar då. :)

2008-08-14 @ 20:47:36
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: ewa

livet tar inte slut det blir bara lite mera "allvarligare" när man fått barn, man ska ju ta ansvar för en till människa då ... i typ 18 år.

//kram på dig och jag hoppas det blir du å Kim finns inget mysigare är en ung liten familj

2008-08-14 @ 23:24:27
Postat av: Anonym

Hörru, ett litet tips från oss som bokstäverna kladdar ihop sig för :P Lite mer stycken så man inte blir alldles snurrig vore härligt :P Inge illa menat ;)

2008-08-15 @ 23:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0