Jag är så otroligt stolt!

Min Trouble är den bästa i hela världen, jag blir så otroligt stolt över honom, han chockar mej alltid med att vara världens bästa, gulligaste och mest älskvärda lilla vovve... Nu ligger han fortfarande och sover som vanligt men jag tänkte snart ta och väcka upp honom för en kissrunda iaf. Han är så söt. :) <3

Det blev öltält igår, och trevligt var det. Jag hade riktigt kul och var på toppen humör! Vi satt i gyllene bockens tält och sen drog vi vidare till olles för att kika på kristet utseende, tillochmed mamma kom dit. :) Det var dessvärre jätte mycket folk, kanske inte det bästa för magen, men vi hittade snabbt en platts i soffan längst in vid toaletterna, där satt jag och resten av oss tills det var hemgång. Väl påväg hem så visste varken vi eller poliserna som vi frågade vart bussarna gick eller om vi missat den sista... Det slutade med att det tog hundra år innan vi kom på hur vi skulle göra, självklart träffade vi en massa som vi kände och då fastnade man ju för att prata. Mitt humör började gå åt fel håll, jag ville hem till vovve som vart hemma i några timmar helt själv. Vi fick ta en taxi, kom hem i säkert förvar till en nyvaken Trouble som knappt orkade kliva ur sängen för att hälsa, min sötnos hade bäddat ner sej direkt när vi åkt och legat och sovit tills vi kom hem igen, duktiga vovve. :)

Nu ska jag ta och våldgästa Kim i badkaret tror jag, det skulle vara skönt i det här vädret.
Men tyvärr är det fortfarande slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0