Jag är trött på er!

Ni får tycka precis vad ni vill, men jag är överlycklig över att jag väntar Kims barn och förstår inte varför ni försöker att ta det ifrån mej? Kan inte jag bara få vara glad och höra possitiva kommentarer istället för att ni ska jämföra mej med någon annan? Jag är trött på att höra att det absolut inte syns någonting, att ni inte kan förstå att jag är i femte månaden och speciellt är jag otroligt trött på att höra att andras magar är mycket finare än min...
Snälla! Sluta jämföra mej med någon annan, jag är lycklig och vill fortsätta att vara det!

I lördags fick jag åka in på akuten, jag trodde att det var ett missfall på gång... Jag hade ont i magen och hade inte känt fosterrörelser på nästan ett dygn. Som tur var så var allt okej, bäbisen mådde jätte bra. Efter ultraljudet vart det fullfart igen och bäbisen har sparkat som tusan sen dess. :) MIN lilla bäbis. ♥ Jag kunde inte bli lyckligare!

Jag och syrran kollar på Braveheart, innan har vi kollat på gone in 60 secounds och dangerous water, vi har med andra ord en liten filmkväll, vi har ätit glass, choklad och chips, mums! Hon ska sova kvar här och göra mej och Trouble sällskap nu när Kim jobbar. :D Jag börjar bli trött och vet inte om jag klarar hela filmen, den är ju närmare 3 timmar lång. Men det visar sej...


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Lyssna inte på folk. Kan säga att ja va i 6e månaden innan folk började reagera på att ja va graid. fortfarande säger en del "när ska du ha då, oktober?" Ne om 3 dagar... :) jag fick höra en del i början, tror mest det var chockade kompisar som inte visste vad dom skulle säga, men i vilket fall var det en person som sa till mig "umgås med folk d mår bra av, de kommer du behöva under graviditeten" Oc precis det har jag gjort. Att höra massa negativt är ingen höjdare under dom här månaderna. Inte alltid lätt att undvika, men gör ett försök. Eller ställ personen som säger någt mot väggen direkt (syll på hormonerna blink) Lycka till :)

2008-08-12 @ 09:37:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner inte dig men jag har fastnat i din blogg, å jag tror på dig. du är väldigt ung men jag tror du kan ta hand om ditt å kims barn utmärkt. du verkar ju vara väldigt mån om trobule å de bådar gott. å att du är så huslig är ännu ett gott tecken. kämpa på tjejen.

2008-08-12 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0