Jag hatar spindlar!

Ja, som ni ser så har jag inte gått och lagt mej än, men jag ska, alldeles snart...


Hursom helst, jag är livrädd för spindlar, jag hatar dom!
Idag har jag råkat mosa en spindel med fingret när jag skulle öppna bildörren!
Jag höll på att svimma...
Plus att jag har sett flera långbenta här hemma idag, vart kommer de ifrån?
Jag vågar inte äns döda en spindel för att jag är så rädd att komma för nära, så mosar jag en med fingret  när jag ska öppna bildörren, det är så typiskt att den hade bosatt sej just under handtaget på min bil.
Det känns som om jag blir förföljd, jag törs knappt krypa ner under täcket, det ligger väl 5 stycken där också.
Det är tur att Trouble tycker att dom är god, han brukar få rädda mej genom att äta upp dom.
Min älskade Trouble!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Ursh hatar oxå spindlar. Nope ingen bebis ännu.. :) suck

2008-08-13 @ 11:21:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0