Jag kan inte!

Jag drar ut på det hela tiden, jag kan verkligen inte, jag vill inte! Ensam är stark har jag hört men jag tror knappast att jag ingår i den kategorin...

Syster och Conne åt tacos med oss igår, det var jätte gott. Sen gick dom hem, jag och Kim kikade på en film, day after tomorow (?) det var så längesen och den är bra. :) Det blev rätt sent som vanligt och nu är jag trött som tusan, som vanligt! ;D Men jag har iaf sovit super bra inatt också.

Nu ska jag ta och göra mej i ordning och kasta i mej lite taco rester, jag har en del att göra. Syster fyller år imorgon och ja ska göra tårtbottnarna idag så att det är klart. Inte nog med det så ska jag och Mikki in till CF en sväng lite senare och kika... Förmodligen är det lika värdelöst i år igen.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0