Jag och Anni.

Anni kom hit för att umgås lite, vi har knappt träffats sen jag flyttade från storvik så det var trevligt. Vi började med att ta en prommenad med Trouble i spåret, där träffade vi på en huggormsbäbis som blev jätte arg, som tur var missade Trouble den och undvek att bli biten. Men jag håller ju lite extra koll på honom nu, skulle han bli hängis skulle jag ringa veterinären på en gång! Sen gick vi hem, och vad tror ni att vi hittade på för något? Jo, vi kikade på en film, nu har jag precis ätit, det blev donken idag för att Kim hade så mycket att göra, och vi är inne på film nummer 2 nu.
Innan Anni kom han jag baka både, frukostbullar, rulltårta och muffins, margarinet räckte inte till kladdkakan så jag får ta och baka kladdis någon annan dag. ;D
Jag hade tänkt att vara lite social med Anni nu innan hon ska åka hem, men jag tror inte jag skriver mer idag, så god natt på er allihopa. :D Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0