Jag är lycklig. :)

Igår var jag in till arbetsförmedlingen men vände lika fort igen... Det var fullt dagen ut som vanligt, så det blir ett nytt försök snart igen.
Linnea träffade jag inte heller, hon hade annat för sej. Så jag åkte direkt hem till mamma och hjälpte henne här hemma istället. Jag röjde upp i köket och lagade korvstroganoff med ris, vi gjorde köttsoppa och sen gjorde vi några laxfileer också. Mamma höll ju på med att frosta av frysen så vi fick göra i ordning en massa mat så att det inte skulle bli gammalt.
Sen kom Kim. :) Vi blev kvar här ett bra tag sen letade vi på Mackan och dom, och för första gången på jag vet inte hur länge så gjorde vi ÄNTLIGEN någonting tillsammans. :) Trouble fick också vara med, och det var jätte härligt att få umgås lite med dom gamla vännerna. :) Jag hade kul fast att vi inte gjorde allt för mycket. :D
Sen var det dags att ta oss hem, men först var vi ut med Trouble på en sista runda, sen sov vi...

Idag har jag och Trouble vart i skogen med mamma i ca 2 timmar, men den här gången var jag verkligen lat, jag kände mej helt slö i hela kroppen, men jag gick iaf, och 2 timmar är ju ganska mycket när man ska trampa över stock och sten.  Trouble röjde, han hade så otroligt kul som vanligt. :) Är man inte lycklig så blir man det av att se honom rusa runt så där. Det är härligt!

Nu ska jag faktiskt snart ta en dusch och ta på mej sovkläder och bara lata mej i soffan. :D Och längta tills imorgon när Kim kommer hem, då ska jag, Kim och Trouble ut på äventyr och busa en massa. :)

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0