Latmasken.

Jag är vaken och har vart det ett bra tag nu...
Men Trouble, han ligger fortfarande och snarkar och visar inte mycket till livstecken. Min latmask. :) Han bara sover och sover hela tiden, men jag tror att han är lite förkyld nu också, igår var han varm så det kan nog vara lite feber som spökar. Han får väl sova tills han vaknar, han har inte det bästa morgonhumöret. :D ♥

Idag SKA jag ta mej upp till köpis.
Även om det bir ensam eller om jag hittar sällskap. Men det är ju dess värre mindre kul att gå strosa runt och titta ensam. Men åandrasidan så ska jag inte titta så mycket, då får jag ångest när jag inte kan handla allt jag vill ha. :D Jag ska bara gå in i den affären jag ska till, ta det jag ska ha och gå hem igen...

Kim kommer hem idag.
Men jag har räknat ut att det blir sent, så jag vet inte om jag är vaken när han kommer. Jag som har saknat honom så mycket, så kanske jag inte hinner träffa honom... Typiskt!
Jag tycker NÄSTAN synd om honom som ska upp 4 imorgon bitti, då ska han åka och jobba. Men han får skylla sej själv när han åker iväg och festar precis innan han går på en ny vecka. :D ♥

Hej på er hörrni, nu ska jag hjälpa mamma lite, sen ska jag ta mej upp till köpis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0