Lördag.

Vad ska man hitta på idag då? Jag har helt slut på alternativ och känner mej jätte tråkig...

Det är ju i varje fall crusing ikväll, jag kanske tvingar med mej mamma och Trouble för att titta lite på bilarna, det skulle ju vara rätt skoj faktiskt. :) Eller så får mamma vara hundvakt medans jag hittar på någonting med någon annan.
Kim har åkt till Grodan och Alfons, eller han ska åka dit, han kommer hem imorgon. Jag skulle ha följt med om vi hade haft en bil, men nu hade vi ingen bil att åka i så då fick dom ta bussen. 40 mil i en buss är inget för mej just nu när jag måste kissa oftare än vanligt mm.

Jag ska iaf tvinga med mej mamma ut på prommenad med Trouble nu snart, och sen ska jag tvinga med henne upp på köpis en sväng... Men vi får se hur det går, haha, hon var rätt rund om fötterna igår så jag vet inte om hon har ork nu. Men hur som helst så skulle hon garanterat vara piggare efteråt iaf. :D

Nej nu ska jag ta och fräscha till mej lite innan prommenaden och köpis, jag hoppas på att hitta någonting som passar idag när jag har mamma med mej iaf, och om jag har riktigt tur kanske mamma lägger till mer pengar än det jag fick igår. ;D
Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Nemen oj :) Nu har du fått dig en liten kula, Vad fort det går =D Hur är det då ?

2008-08-31 @ 23:23:11
Postat av: Emelie

Jajjemen, magen växer nu. :D Hehe. Det är bra med mej, hur är det med dej? :)

2008-09-02 @ 15:13:06
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sönt att höra :) Jo det är kanon med mig,

Vilket datum är det beräknat ? 25dec ?

Kram

2008-09-02 @ 17:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0